Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2019

ΑΝΤΩΝΙΝΗ ΣΜΥΡΙΛΛΗ




Η Αντωνίνη Σμυρίλλη γεννήθηκε στην Λάρνακα, το 1987. Σπούδασε Φιλοσοφία, Παιδαγωγική και Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική και Ενιαία Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και στη Θεωρία και Φιλοσοφία της Εκπαίδευσης, στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Από τον Σεπτέμβριο του 2017 παρακολουθεί διδακτορικές σπουδές στην Θεωρία και Φιλοσοφία της Εκπαίδευσης, στο Πανεπιστήμιο Κύπρου. Η ποιητική συλλογή  Βλέπω Ακόμα Παιδικά (Θράκα, 2017) είναι το πρώτο της βιβλίο.





ΒΛΕΠΩ ΑΚΟΜΑ ΠΑΙΔΙΚΑ  (2017)

 

Κλινική Περίπτωση


-Τι είναι αυτό στο κεφάλι σου;
Με ρώτησε ο γιατρός μου

-Είναι μαγικό
Όποτε έχω τις μαύρες μου
Εγώ συρρικνώνομαι
Και αυτό ψηλώνει

Κλείνομαι

-Παράξενο κορίτσι

-Με τρομάζει
Εκεί μέσα δεν ξημερώνει ποτέ
Δεν έχω κοντά κανέναν
Εγώ κι ο εαυτός μου

-Εγωιστικά παράλογο, είπε

Ο γιατρός μπήκε στο καπέλο του

Κι εγώ στο δικό μου



Εγώ και η Γάτα μου


Σήμερα είμαστε μελαγχολικές
Και άβαφες

Εγώ και η γάτα μου
Έχουμε μια παρά φύσιν σχέση
Μια διαστροφική επικοινωνία

Αρνούμαστε να συμβιβαστούμε
Να κανονικοποιηθούμε

Κουβαλούμε τη θλίψη μας
Και σα μαγνήτες
Τη θλίψη των άλλων

Σ’ έναν λαβύρινθο
Απομονωνόμαστε
Στις αναζητήσεις
Των σκέψεών μας

Μινώταυροι
Αδύνατο να βγούμε
Δεν υπάρχει Αριάδνη
Ούτε μίτος

Έτσι μόνο περιφερόμαστε
Μελαγχολικές
Και άβαφες



Halloween


Ζωγράφισα
Τον πίνακα της ζωής μου
Τόσο μίνιμαλ
Που στους άλλους
Φαίνομαι άνιμαλ

Εξαφάνισα τους ανθρώπους
Άφησα μόνο γάτες




Παιδική Χαρά


Θέλεις να παίξουμε:

-Έχω παρέα
Τις λέξεις μου

Δεν είναι αρκετές για να φτιάξουν
Μια ολόκληρη παιδική χαρά;



Overdose


Υπάρχουν λέξεις
που είναι υπερτιμημένες

Όπως η χαρά ή ο οργασμός

Ας πούμε



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου